loading...
هواداران پرس پلیس
alimonfared بازدید : 65 چهارشنبه 21 دی 1390 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی ضمن توضیح درباره تیم پرسپولیس، پیشنهادی هم برای کنفرانس های خبری خارج از تهران داشت.

سرمربی پرسپولیس صحبت هایش را با مقایسه دو پرسپولیسی که عهده دار هدایت آنها بود، آغاز کرد و گفت: طبیعی است که تفاوت هایی وجود دارد. بار قبل من زمان بیشتری برای شناخت بازیکنان و تیم داشتم اما آنچه عوض نشده است، بزرگی پرسپولیس است که به خاطرش دوباره برگشتم چون طرفداران و خانواده پرسپولیس را می شناسم.

وی افزود: حالا اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم، باید اذعان کنم که از نظر فوتبالی الان پائین تر از آن تیم قبلی هستیم. ما عادت داریم با 50 تا 70 هزار تماشاگر در آزادی به میدان برویم و مجبوریم در اسرع وقت با درست کردن خودمان، این تعداد تماشاگر را برگردانیم. در این مسیر همه آنهایی که در پرسپولیس هستند عزم خود را جزم کرده اند و بطور قطع ناچار از تغییراتی هستیم ولی این تغییرات به مرور زمان انجام می شود و تیم خودمان را می سازیم.

وی ادامه داد؛ یکی از مسائلی که مرا وسوسه کرده تا دوباره به ایران برگردم فضای حاکم بر ورزشگاه آزادی است که بسیار دلتنگ آن هستم ولی برای اینکه به آن فضا برسیم بازیکنان من باید گل بزنند و تماشاگران را برگردانند.

دنیزلی با اشاره به اینکه در روزهای آینده نسبت به کاهش تعداد بازیکنان اقدام خواهد شد، تصریح کرد: اگر صبر کرده ام برای این است که با بررسی بیشتر، در این کار دچار اشتباه نشوم. اولین مساله این است که تیم باشیم و به این منظور از تمام بازیکنان انتظار دارم که بازیکن تیم باشند و غیر از این را نمی پذیرم. اینجا هستم که همین کار را انجام بدهم و یک موفقیت به زندگی کاری خودم اضافه کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره از دست رفتن فرصت های گل در این تیم گفت: قبل از این هم گفتم، اینکه بازیکن من گل از دست بدهد، مهم نیست. تمام تلاش ما این است که موقعیت گل ایجاد کنیم. آنگاه هم گل می زنیم و هم فرصت هایی را از دست می دهیم. گل زدن با اطمینان و آسودگی خاطر بازیکن در ارتباط است و روی این مساله هم کار می کنیم. آنها باز هم گل هایی را از دست خواهند داد ولی گل های زیادی هم خواهیم زد و به جایگاهی که می خواهیم می رسیم تا دوباره همان فضای ورزشگاه آزادی که گفتم را ببینم.

سرمربی سرخپوشان در ادامه گفت: گل نشدن فرصت ها، طبیعت فوتبال است و بازیکن را به خاطر آن سرزنش نمی کنم اما در مورد مسائل دیگر، حساس خواهم بود. برای پیروز شدن فقط مسائل فنی و تکنیکی تعیین کننده نیست. همه چیز باید کنار هم باشد. باید هر چه در توان داریم وسط بگذاریم. من الان سعی می کنم تیم را از نظر فنی بالا ببرم ولی همه بازیکنان از این جهت برابر نیستند، اما هر کس می تواند برای رسیدن به جایگاه بدنی مطلوب تلاش کند و اگر کسی به آن حد نرسد، در تیم من جایی ندارد. البته در این 15 روز دیدم که بازیکنان در حد بالایی کار می کنند و اینکه فقط من بخواهم موفق باشم کافی نیست، بلکه همه باید بخواهند.

وی سپس درباره اینکه پرسپولیس بعضا راحت گل می خورد، اینگونه توضیح داد؛ برای حل این مشکل فکرهایی کرده ایم. این دفاع نیست که گل می خورد، بلکه این تیم است که گل دریافت می کند. ما همه باید دفاع کنیم و همه با هم، حمله کنیم. در حال حاضر به دو مساله فکر می کنم. یکی اینکه بهره وری تیم و نفرات را بالا ببریم و در مرحله بعد، وقتی این مسیر را طی می کنیم، بتوانیم خودمان را تغییر بدهیم و نو شویم.

دنیزلی تصریح کرد: تیم ما از نظر میانگین سنی بالا است. برای رسیدن به شرایط ایده آل بدنی تلاش می کنیم و کم کم باید این میانگین را پائین برد. حضور بازیکنان با تجربه مزیت های بسیار دارد و با زمان باید جوان ها را با آنها وفق بدهیم تا از تجربیات استفاده کنند. البته من از شما می خواهم، برداشت غلطی از صحبت های من نکنید. آنچه اهمیت دارد این است که چه کسی بیشتر تلاش می کند و بیشتر می دود. من وقتی مربی گالاتاسرای بودم، سن بعضی بازیکنان تیم از خودم بیشتر بود.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی درباره اینکه زاید برخلاف نظر او جذب شده است گفت: اینطور نیست. من درباره او هیچ نظری ندارم که بخواهم مخالف باشم. او قبل از حضور من جذب شد و حالا هم درباره سطح فنی او نظری ندارم، چون فقط دو جلسه با ما تمرین کرد. باید او را به مرور زمان بررسی کنیم و من هم اکنون در حال ارزیابی بازیکنانی هستم که وقتی آمدم از روز اول کنار من بودند.

وی سپس درباره جدایی حقیقی و سوال درباره گل اول در بازی با ملوان افزود: دروازه بان ها همانطور که جلوی دریافت گل هایی را می گیرند، ممکن است گل های اشتباه هم بخورند ولی نظریه من این است که تا مجبور نشوم، دروازه بان ثابت تیم را عوض نمی کنم.

دنیزلی افزود: حقیقی هم کسی بود که او را از حضور قبلی خودم در پرسپولیس می شناختم. او پیشنهاد خوبی داشت، اگر می خواستم، کنار تیم می ماند ولی فکر کردم در آن صورت از نظر بدنی، ذهنی و روحی کاملا همراه ما نخواهد بود. پس اجازه دادم برود تا هم برای خودش خوب باشد و هم باشگاه به منافعی برسد. او حالا نماینده فوتبال ایران و پرسپولیس در روسیه است.

مصطفی دنیزلی در ادامه با اشاره به اینکه مسائل روحی و روانی هم روی شرایط پرسپولیس موثر بوده است، گفت: وقتی تیم از نظر فنی دچار مشکل می شود، مشکلات روحی هم در پی آن می آید ولی اینها مشکلاتی نیست که حل کردن آنها برای من سخت باشد. آنچه در اولویت است همان مسائل بدنی است. یک تیم و یک بازیکن هر قدر از نظر بدنی آماده تر باشند، مشکلات روحی کمتری دارند. ما باید روی حل مشکلات تمرکز کنیم و برای رسیدن به همین تمرکز، همسرم به استانبول برگشت تا تمام وقتم صرف کار شود. حالا هر کس می خواهد کنار من باشد، باید پا به پای من بیاید و کار کند.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره فیروز کریمی و آمدنش نزد او برای پیدا کردن مهره مار پرسیده بود، بعد از خنده ای مفصل گفت: او دوست من است. مشکلی نیست او بیاید، من منتظرش هستم.

سپس در جواب صحبت های خبرنگاری که گفت شما هم مثل کفاشیان به سوالات می خندیدید، افزود: به سوال نمی خندم، بلکه می گویم اگر می توانیم با یکدیگر اینطور صحبت کنیم، چرا به هم اخم کنیم. البته شاید زیاد پیش نیاید که شما مرا اینطور ببینید و البته خیلی عالی است که کفاشیان هم زیاد می خندد و مشتاق شدم که با او آشنا بشوم.

دنیزلی در پایان صحبت هایش وقتی خبرنگاران اعلام کردند که دیگر سوالی ندارند، با اشاره به اینکه قبل از بازی با ملوان نتوانست در کنفرانس خبری شرکت کند، توضیح داد: آن روز عده ای از شما در انزلی منتظر من بودید ولی برنامه ها واقعا جور در نیامد و نتوانستم در جمع شما حاضر بشوم. این مساله ممکن است باز هم اتفاق بیفتد چون ما شب قبل از بازی به شهرهای دیگر می رویم و شاید حضور در کنفرانس خبری امکان پذیر نباشد یا در زمانی نباشید که مطالب خود را به روزنامه هایتان برسانید. در تهران مشکلی نداریم و در خارج از تهران هم تا بشود در خدمت شما خواهم بود اما نمی شود که کل برنامه سفر تیم و آماده سازی را به این منظور عوض کنیم. البته ترتیبی فراهم شود که این برنامه در هتل محل اقامت ما یا در محل تمرین تدارک دیده شود، امکان بهتری فراهم خواهد شد و این اتفاق باید برای همکاران من هم که به تهران می آیند باشد، چون برای تیم میهمان سخت است که برنامه های خود را به این منظور مرتب کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی بعدی
    پرسپولیسشاهین بوشهر
    تاريخ برگزاري: چهارشنبه 21 دی 1390
    زمان برگزاري: 16:20
    محل برگزاري: ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی
    داور: ---
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 5,536
  • FILM